Kategórie produktov

FAQ - časté otázky

Ako zistím stav mojej objednávky?

Stav Vašej objednávky nájdete po prihlásení do svojho konta, v sekcii moje objednávky.

Keď nie je tovar na sklade, čo znamená, že sa objedná u dodávateľa?

Takto označený produkt musíme objednať, nakoľko nie je u nás momentálne skladom.  Vždy Vás budeme kontaktovať ohľadom termínu dodania.

Ako zistím, že je moja objednávka uhradená?

Pokiaľ je objednávka uhradená a údaje v objednávke sú uvedené správne, príde Vám potrvdzujúci mail o zaplatení objednávky.

Bude mi vystavená faktúra?

Pri ukončení nákupu bude vygenerovaná faktúra, ktorá Vám bude zaslaná na Váš mail. Ak sa Vám faktúra nebude dať stiahnuť, kontaktujte nás.

Ako sa môžem s Vami odborne poradiť?

Môžte nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára, alebo telefonicky. Zároveň upozorňujeme, že na e-shope nie je možné objednávať lieky na lekársky predpis. V prípade informácie ohľadom liekov, sa môžte obrátiť na kamennú lekáreň , alebo lekára, ktorý liek predpísal.

Môžem do uhradenej objednávky doplniť ešte ďalší nákup?

Nie, je potrebné vytvoriť novú objednávku, nakoľko nie je možné doplniť ďalšie produkty do už uhradenej objednávky.